ДОСТАВКА
1. Доставката се извършва от лицензирана куриерска фирма „Спиди” до ОФИС на куриера или ВРАТА, спрямо работното време на фирмата.
2. Цената на доставката е без посочване на точен час или други допълнителни услуги. При желание от страна на КЛИЕНТА, поръчката да бъде доставена в точен час и ден, разходите по доставката са за сметка на КЛИЕНТА.
3. Закупената стока се доставя на посочения от КЛИЕНТА адрес в срок от 1 до 3 работни дни. В случаите, когато стоката не е получена след изтичането на максималния предвиден срок за доставка, КЛИЕНТЪТ е длъжен да информира ESPRESO.BG в срок до 5 (пет) работни дни, за да се изясни причината за забавянето и/или липсата на поръчаната стока. В случаите, когато няма подаден сигнал от КЛИЕНТА, ESPRESO.BG не носи отговорност за недоставени стоки.
2. Всички поръчки, направени след 15:00 ч. в рамките на делничен ден, се обработват и изпращат на следващия работен ден, откогато започва да тече срокът на доставка.
3. Всички поръчки, направени през почивен ден се обработват през първия работен ден, следващ деня на получаване на поръчката.
4. ESPRESO.BG си запазва правото да удължава посочените срокове за доставка с до 7 (седем) календарни дни, с предварителното съгласие от страна на КЛИЕНТА, заявил доставката.
5. Стоката се доставя в оригиналната опаковка на производителя, допълнително подходящо опакована, съобразно вида и количеството й.
6. ESPRESO.BG не носи отговорност за забава на доставката поради независещи от него обстоятелства, като например забавяне от страна на куриера, извършващ доставката.
7. Ако КЛИЕНТЪТ не осигури достъп до обявения адрес за доставка, поръчката се счита за канселирана. При желание от страна на КЛИЕНТА поръчката може да бъде извършена и след изтичане на срока за доставка, но само при условие, че КЛИЕНТЪТ заплати разноските по транспорта и доставката.
8. При извършване на доставката, стоките задължително следва да бъдат прегледани внимателно от КЛИЕНТА и/или получаващото стоката лице. При констатиране на дефекти, КЛИЕНТЪТ следва да впише вида на констатираните дефекти в товарителницата в присъствието на куриера и незабавно да уведоми ESPRESO.BG. При приемане на доставката от КЛИЕНТА без забележки с подписването на товарителницата, представена му от куриера, всички и всякакви последващи претенции за дефекти на закупената стока се явяват неоснователни и като такива не следва да бъдат удовлетворявани.
9. При посочени непълен и/ или грешен адрес, лице за контакт и/ или телефон при подаване на поръчката, ESPRESO.BG не носи отговорност за неточно изпълнение на поръчката следствие на подадената невярна информация от КЛИЕНТА. При получаване на стоката, КЛИЕНТЪТ или третото лице, посочено от него, са длъжни да подпишат придружаващите документи. За трето лице се счита всяко лице, което не е титуляр на поръчката, но приема стоката, заплаща я и приема, респективно приема и настоящите общи условия. В случай че КЛИЕНТЪТ не бъде открит в срока за изпълнение на доставката на посочения от него адрес и/ или не бъде осигурен достъп до адреса за доставка, ESPRESO.BG се освобождава от задължението си да достави заявените стоки.
9.1. При желание от страна на КЛИЕНТА поръчката може да бъде извършена и след изтичане на срока за доставка, но само при условие, че КЛИЕНТЪТ заплати разноските по транспорта и доставката.
НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ
1. Плащането се извършва чрез наложен платеж, като сумата се заплаща на куриера в момента на получаване на поръчката.
2. Сумата може да бъде платена на куриера в брой или чрез банкова карта.
ОТКАЗ И ВРЪЩАНЕ НА ЗАЯВЕНАТА
1. Съгласно ЗЗП, чл. 55, КЛИЕНТЪТ има право да се откаже от закупената стока в 14 (четиринадесет) дневен срок от получаването й, без да посочва причина и без да дължи каквито и да било компенсации, при условие, че не е нарушена целостта на опаковката и търговския вид на стоката. В този случай ДОСТАВЧИКЪТ е длъжен да възстанови на КЛИЕНТА в пълен размер заплатените от него суми не по-късно от 30 дни, считано от датата, на която потребителят се е отказал от стоката. Отказът от сключения договор в горепосочения срок следва се извършва чрез:
– използване на формуляра за връщане на продукт в страница „Рекламации”
– писмено уведомление за недвусмислен отказа, адресиран до ESPRESO.BG, съдържащ включително банкова сметка, по която да му бъде възстановена заплатената от него цена на върнатата стока.
2. В случай на упражняване правото на отказ от закупена стока, транспортните разходи са за сметка на КЛИЕНТА. Сумите се възстановяват по банкова сметка на клиента, приспадайки разхода за банков превод.
3. Когато КЛИЕНТЪТ упражни правото си на отказ от договора от разстояние и когато ТЪРГОВЕЦЪТ не е предложил да прибере стоките сам, КЛИЕНТЪТ трябва да изпрати или предаде стоките обратно на ТЪРГОВЕЦА не по-късно от 14 (четиринадесет) календарни дни, считано от датата, на която КЛИЕНТЪТ е съобщил на ТЪРГОВЕЦА за решението си да се откаже от договора.
НЕСЪОТВЕТСТВИЯ НА СТОКИТЕ И РЕКЛАМАЦИИ
1. При получаване на стоката, КЛИЕНТЪТ задължително трябва да провери съдържанието на същата за съответствие на стоката с поръчката. При несъответствие на получените стоки с поръчаните, ESPRESO.BG заменя продуктите за своя сметка без допълнителни такси за КЛИЕНТА.
2. В случай на липсващи стоки, констатирани от КЛИЕНТА при получаване на поръчката, ESPRESO.BG може да предложи алтернативни продукти на същата стойност. Ако КЛИЕНТЪТ откаже, ESPRESO.BG възстановява съответната сума за липсващата стока.
3. При всички случаи, при наличие на проблем относно закупена стока, КЛИЕНТЪТ следва незабавно да се свържете с ESPRESO.BG на телефон +359 (0) 888 390 347 или чрез другите опции за контакт, описани в секция „Контакти“. При констатация на дефектен продукт, ESPRESO.BG се ангажира той да бъде подменен с нов, като транспортните и други разходи по получаване и връщане на стоката са за сметка на ESPRESO.BG.
4. При нарушения във външния вид на стоката възникнали при транспорта, може да се обърнете към куриера за протокол за увредена пратка.